Открийте своя първи онлайн депозит в БНП Париба до 15.11 и ще получите 50 лв. БОНУС лихва.
Важи за 12, 24 и 36 месечни депозити, с мин. стойност 4.000 лв. Заявете вашия депозит тук.

Новини | 15.07.2019

БНП Париба разработва банкиране с добавена реалност

Групата БНП Париба отдавна прилага новаторски подходи, за да подобри потребителското преживяване. Тази година на технологичния форум VivaTech, банката на променящия се свят обяви най-новите си намерения в дигиталната сфера – използване на добавена реалност за персонално обслужване на клиенти на банката от цял свят във виртуална среда.

Следващата крачка в банкиранетo на дребно, след преминаването от хартия към интернет и от интернет към мобилното банкиране, са технологиите за по-ефективно взаимодействие с потребителите, а именно технологиите за добавена реалност.

Този подход ще даде възможност на клиентите да се свързват чрез добавена реалност с банкови служители от различни континенти. Технологията вече се тества от БНП Париба и скоро услугата ще се предлага първоначално на клиентите в Азия и Близкия изток.

Главният директор по иновациите в BNP Paribas Real Estate, Кевин Кардона, разказва: „Клиентите на офисите ни в Хонг Конг и Дубай ще могат да обсъждат възможности в сферата на недвижимите имоти в Европа директно с експерти в Париж, Лондон и Франкфурт.“

Клиентите на банката ще могат да използват технологията в собствената си среда, например у дома или в офиса си, но ще общуват с холограмни дигитални обекти. Ще имат възможност да виждат и да говорят с триизмерни дигитални образи на банкови служители – в този случай, специалистите на BNP Paribas Real Estate, както и да преглеждат дигитални модели на сгради, апартаменти и градска среда.

Добавената реалност ще позволи на банките да предоставят на клиентите си възможността да общуват лице в лице със служители на разстояние хиляди километри от тях. Личните срещи са изключително ценни. Затова някои летят от единия до другия край на света за бизнес среща, вместо да се обаждат по Skype. Дигитализацията създава нови възможности за персонално обслужване на банковите клиенти навсякъде и по всяко време.

Design by Despark - Website Design London